V tom je právě ten vtip. Online event je v podstatě cokoliv, čím dokážete váš obsah „vecpat“ přes kameru, mikrofon a nějaký software přes internet k více lidem najednou. Ano, i vaše firemní porada z home office s pěti dalšími kolegy je online event. Online event si přece přes Zoom, Teams, Webex, Skype, Google Meet a desítky dalších protokolů uděláte klidně sami. Tak proč je kolem toho takový humbuk?
Nejspíš proto, že když dojde na prezentaci vašeho nového produktu ke klíčovým obchodním partnerům nebo o komunikaci nové (krizové) celofiremní strategie do celé vaší obchodní sítě, nehodláte svěřit výsledek pouze do rukou kancelářské aplikace, byť za ní stojí firmy zvučných jmen.
A proto se dále budeme v našich tématech zaobírat profesionálními variantami online eventů a virtuálních konferencí.
Ono v nich nakonec na dílčích úrovních také na ten Webex, Team či Skype dojde. Ale v úplně jiné roli, než při vašich online hrátkách s kolegy na home office.
Všechny díly seriálu o online eventech najdete v rubrice Online eventy a konference /seriál/
Další užitečné informace a aktuální know-how najdete i na virtual.conceptline.cz